Раді повідомити, що з вересня по грудень 2020 року успішно проведено викладання двох дисциплін модуля Жан Моне «Управління в ЄС та політика європейської інтеграції» для студентів магістерських програм Інституту державного управління.

Раді повідомити, що з вересня по грудень 2020 року успішно проведено викладання двох дисциплін модуля Жан Моне «Управління в ЄС та політика європейської інтеграції» для студентів магістерських програм Інституту державного управління.

Курс «Політика європейської інтеграції» вивчали студенти магістратури зі спеціальності «Публічне управління та адміністрування». Студенти отримали важливі знання з основних етапів європейської інтеграції, функціонування єдиного економічного та валютного союзу, особливостей розширення ЄС та виходу Великої Британії з ЄС у 2020 році. Особлива увага приділена питанням зовнішньої політики ЄС та перспективам подальшого розширення, простору свободи, безпеки та справедливості Європейського Союзу, а також політиці європейської інтеграції України.

Курс «Інституційно-правова система ЄС» викладався для студентів магістратури зі спеціальності «Соціальна робота». Основна увага приділялася вивченню питань організаційної структури органів управління та інститутів ЄС, порядку їх формування та повноважень, правової системи ЄС. Студенти детально розглянули особливості функціонування Європейського парламенту, Європейської Ради та Ради Європейського Союзу, проаналізували склад, функції та повноваження Європейської комісії, вивчили діяльність Суду Європейського Союзу як вищої судової інстанції ЄС. Лекції з курсу читала доктор наук з державного управління, професор Світлана Сорока. Семінарські заняття проводив кандидат педагогічних наук, доцент Дмитро Сай.

Важливо, що в цьому році завдяки розробці та публікації Мультимедійного підручника «Управління в ЄС та політика європейської інтеграції», відбулося удосконалення та підвищення ефективності викладання курсів в рамках Модулю Жан Моне. Матеріал для вивчення курсу став краще засвоюватися студентами під час користування Мультимедійним підручником, який містить багато наочних інтерактивних матеріалів (відео, фото, таблиць, малюнків тощо). Вивчення курсу за допомогою Мультимедійного підручника сприяло більш легкому переходу студентів на дистанційну форму навчання у зв’язку з пандемією і допомогло не погіршити якість навчання. Про це свідчить успішне складання екзаменів студентами.